Bezpiecznie modowanie WoT-a przy pomocy JSGME - Forum
Нажмите чтобы заказать!
[ Nowe wiadomości · Członkowie · Regulamin forum · Wyszukiwanie · RSS ]
Strona 1 z 11
Moderator forum: _patrol 
Forum » .::::: World of Tanks :::::. » Mody i dodatki » Bezpiecznie modowanie WoT-a przy pomocy JSGME (Opis instalacji krok po kroku)
Bezpiecznie modowanie WoT-a przy pomocy JSGME
Predator_44_
Offline
Data: Czw, 2013-01-03, 4:54 PM | Wiadomość # 1
Grupa: Admin
Wiadomości: 397
Reputacja: off
Bezpiecznie modowanie WoT-a przy pomocy JSGME




Rozpoczynasz instalację standardowo, wskazujesz główny folder gry z poziomu instalatora:



W trakcie instalacji pojawia się informacja o możliwości ściągnięcia paczki językowej ze spolszczeniem:



Paczka ta jest dostępna już z poziomu linka, który podałem wcześniej. Należy nacisnąć na polską flagę i rozpocznie się jej ściąganie. W środku paczki jest dokładna instrukcja po polsku co należy zrobić, aby mieć polską wersję językową.

Przy pierwszym uruchomieniu program automatycznie wygeneruje folder z modami tak, jak na poniższym screenie. Możliwe jest samodzielne zmienienie jego nazwy.



OK, JSGME zainstalowane, ale co dalej? Musisz ściągnąć mody, które chcesz zainstalować, rozpakować je i umieścić w folderze MODS pod nazwą danego moda tak, jak na poniższym screenie:



W każdym folderze moda musisz dokładnie odwzorować ścieżkę folderów, w której umieszczone są podmieniane pliki. Jest absolutnie koniecznie i jeśli źle rozpiszesz strukturę folderów, to JSGME nie podmieni prawidłowo plików. Nie spowoduje to wprawdzie żadnych problemów z działaniem gry, ale mod nie zostanie zaimplementowany. Oznacza to, że jeśli dane pliki muszą być umieszczone w folderze flash, to aby mod prawidłowo działał musisz utworzyć foldery:
MODS/Mod do zainstalowania/res/gui/flash
I dopiero w folderze flash umieścić pliki. Jeśli pominiesz któryś z tych folderów, mod nie będzie działał. Jeśli nie wiesz gdzie powinieneś umieścić dany plik, poczytaj readme modów lub użyj wyszukiwarki systemowej do zlokalizowania niezmienionych plików. Prawidłowa struktura folderów do zamiany standardowego celownika wygląda przykładowo tak:



Ok, wykonałeś prawidłowo wszystkie powyższe kroki, chcesz włączyć moda. Musisz najpierw odpalić JSGME przez skrót na pulpicie lub jsgme.exe w głównym folderze gry. Pojawi się wtedy takie okno, w którym naciskasz przycisk z pojedynczą strzałką w prawo:



W prawym dolnym rogu okna widoczny będzie zielony pasek postępu instalacji moda. Przy niedużych modach podmienianie potrwa bardzo szybko, przy dużych z większymi ilościami plików nawet do kilku minut. Wynika to z faktu, iż JSGME przygotowuje jednocześnie kopie zapasowe podmienianych plików tak, aby w razie de-instalacji moda przywrócić stan oryginalny.

W JSGME możliwe jest jednoczesne odinstalowanie wszystkich modów poprzez naciśnięcie przycisku z podwójną strzałką w lewo:



Ważne rzeczy przy użytkowaniu:
1. Jeśli już używasz JSGME, to zawsze instaluj mody za jego pomocą. Jeśli zrobisz inaczej, to możesz podmienić pliki już podmienione przez któryś z modów.
2. JSGME zawsze poinformuje Cię przy instalacji jeśli któryś z modów podmienia pliki, które usiłujesz podmienić.
3. W razie przeforsowanie instalacji przy podmienianiu plików przez dwa mody mod nadpisany będzie oznaczony w prawej kolumnie na szaro.
4. W WoT większość modów możesz instalować przy włączonej grze.
5. Przed patchowaniem gry zawsze wyłącz wszystkie mody. Patch może napisać zamienione pliki.

SeverianPL
Załączniki: 3882640.png(245Kb) · 3950828.png(160Kb)


KirJothin
Offline
Data: Nie, 2013-01-06, 4:30 AM | Wiadomość # 2
Grupa: Użytkownik
Wiadomości: 18
Reputacja: off
Wspaniała rzecz, wielkie dzięki! :)

Sapere aude!
Forum » .::::: World of Tanks :::::. » Mody i dodatki » Bezpiecznie modowanie WoT-a przy pomocy JSGME (Opis instalacji krok po kroku)
Strona 1 z 11
Wyszukiwanie: