Fix na ślamazarne czołgi - Forum
Нажмите чтобы заказать!
[ Nowe wiadomości · Członkowie · Regulamin forum · Wyszukiwanie · RSS ]
Strona 1 z 11
Forum » .::::: World of Tanks :::::. » Wskazówki, porady i poradniki » Fix na ślamazarne czołgi (fix 0.8.11)
Fix na ślamazarne czołgi
_patrol
Offline
Data: Pt, 2014-02-14, 11:06 PM | Wiadomość # 1
Grupa: Moderator
Wiadomości: 258
Reputacja: off
Jak zapewne zauważyliście po wprowadzeniu 0.8.11 tanki jeżdżą wolniej, jest to złudzenie ponieważ wargaming obciął pole widzenia o 30%.
Jeżeli Was to denerwuje można przywrócić to do takiego stanu jak było poprzednio.
Do dzieła...

UWAGA!


Jeżeli posiadasz mod zoom-out musisz ręcznie edytować plik avatar_input_handler.xml który znajdziesz w : res_mods\0.8.11\gui

a więc w pliku avatar_input_handler.xml edytujesz linijki
<horizontalFov></horizontalFov>
i
<verticalFov></verticalFov>

wartość w linijce <horizontalFovBigAspect>180.0</horizontalFovBigAspect> pozostawiamy bez zmian.

Poniżej wartości dla poszczególnych monitorów i rozdzielczości:

Dla monitora 16:9 (rozdzielczości: 1280:768 ,1366x768, 1600x900, 1920x1080)

<horizontalFov>110.0</horizontalFov>
<verticalFov>78.0</verticalFov>

Dla monitora16:10(rozdzielczości: 1280x800, 1440x900, 1680x1050, 1920x1200)

<horizontalFov>110.0</horizontalFov>
<verticalFov>84.0</verticalFov>

Dla monitora 5:4 (rozdzielczość:1280x1024)

<horizontalFov>110.0</horizontalFov>
<verticalFov>98.0</verticalFov>

Dla monitora 4:3 (rozdzielczości:1024x768, 1152x864, 1280:960, 1600x1200)

<horizontalFov>110.0</horizontalFov>
<verticalFov>94.0</verticalFov>

Dla tych którzy nie mają modów i nie chcą ich mieć linki do plików avatar_input_handler.xml:

16_9 - http://yadi.sk/d/eyLtu_sKHu7wA

16_10- http://yadi.sk/d/avgNf1GKHu83T

5_4 - http://yadi.sk/d/RzKBAMyAHu89u

4_3 - http://yadi.sk/d/zOlODpuRHu8Fq

Do boju!


Wiadomość edytował _patrol - Pt, 2014-02-14, 11:15 PM
Forum » .::::: World of Tanks :::::. » Wskazówki, porady i poradniki » Fix na ślamazarne czołgi (fix 0.8.11)
Strona 1 z 11
Wyszukiwanie: