Aktualizacja 0.5.7 World of Warships - 20 Czerwca 2016 - AWOLF
Нажмите чтобы заказать!

AWOLF TV


Partner


WSPÓŁPRACUJEMY




Reklama


Reklama


Reklama


Kalendarz


Statystyki


Główna » 2016 » Czerwiec » 20 » Aktualizacja 0.5.7 World of Warships
1:09 PM
Aktualizacja 0.5.7 World of Warships

Napisy w obsługiwanych językach są dostępne po kliknięciu ikony w prawym dolnym rogu.

Czerwcowa aktualizacja wprowadza cyklony, a także burzę zmian w systemie ulepszeń... i nie tylko!

AKTUALIZACJA 15.06: Wprowadzenie wersji 0.5.7 zostało wstrzymane, ponieważ musimy odnieść się do wspólnych opinii graczy i testerów. Pełne uzasadnienie tej decyzji znajdziecie na forum. Nowa data aktualizacji została ustalona na 23 czerwca, a jej wprowadzenie nastąpi w godzinach 5:30–7:30 CEST. W tym czasie serwer gry będzie niedostępny.

Lista zmian w wersji 0.5.7

Szybka nawigacja Równoważenie ulepszeń I Ulepszenia pogody I Nowe mapy I Kamera obserwatora I Usprawnienia interfejsu I Inne zmiany i poprawki

Równoważenie ulepszeń

Przed wersją 0.5.7 system ulepszeń, choć pozornie wszechstronny, nie dawał graczom prawdziwego wyboru. Po przeprowadzeniu analizy popularności ulepszeń zauważyliśmy, że gracze nie korzystają z wielu z nich, szczególnie z ulepszeń uzbrojenia dodatkowego. Dlatego poprawiliśmy system, aby zapewnić Wam więcej sensownych opcji ulepszania okrętów.

Pierwsze miejsce na ulepszenie

Prawie wszyscy gracze instalowali na pierwszym miejscu modyfikację głównego uzbrojenia, ponieważ pozostałe ulepszenia zapewniały zbyt małe korzyści. Aktualizacja 0.5.7 wprowadza nowe przydatne ulepszenia, które zastąpią stare.

Usunięte ulepszenia:
  • Modyfikacja 1 głównej baterii (-20% do ryzyka unieszkodliwienia głównej baterii; -20% do czasu naprawy głównej baterii; -20% do ryzyka wybuchu magazynu amunicji okrętu)
  • Modyfikacja 1 wyrzutni torpedowych (-20% do ryzyka unieszkodliwienia wyrzutni torped; -20% do czasu naprawy wyrzutni torped)
  • Modyfikacja 1 uzbrojenia plot. (+20% do wytrzymałości stanowisk przeciwlotniczych)
  • Modyfikacja 1 dodatkowej baterii (+20% do wytrzymałości dodatkowej baterii)

 

Modyfikacja 2 dodatkowej baterii była używana tylko przez ok. 5% graczy. Z tego względu zdecydowaliśmy się na usunięcie jej z gry. Jedynym wyjątkiem jest HMS Warspite, ponieważ jest to jedyny okręt, na którym ta modyfikacja jest raczej popularna, więc zachowaliśmy ją w tym przypadku. Wszystkich właścicieli jednostek wysokich poziomów, którzy używali tej modyfikacji, informujemy, że ulepszyliśmy Modyfikację 3 dodatkowej baterii. Zapewnia ona teraz kilka ulepszeń dla baterii dodatkowych. Ich skuteczność można poprawić teraz także Modyfikacją głównej baterii.

 

Nowe ulepszenia:
  • Modyfikacja 1 uzbrojenia głównego (-20% do ryzyka unieszkodliwienia głównej baterii i wyrzutni torped; +50% do wytrzymałości głównej baterii i wyrzutni torped)
  • Modyfikacja 1 uzbrojenia dodatkowego (+100% do wytrzymałości dodatkowej baterii i stanowisk plot.)
  • Modyfikacja 1 magazynu (-70% do ryzyka wybuchu magazynu okrętu)
  • Modyfikacja 0 systemu celowniczego (+20% do prędkości obrotu głównych wieży i wyrzutni torped; +20% do maksymalnego zasięgu ognia dodatkowej baterii; -40% do maksymalnego rozrzutu głównej i dodatkowej baterii). To ulepszenie będzie dostępne tylko dla japońskich okrętów premium z uzbrojeniem głównym kalibru 140 mm (obecnie: Iwaki, Yubari i Katori).

Drugie miejsce na ulepszenie

Na drugim miejscu połączyliśmy cztery ulepszenia, aby stworzyć dwa nowe, atrakcyjne ulepszenia. Ponadto ulepszenie Modyfikacja głównej baterii będzie atrakcyjniejsze ze względu na niższą karę.

Usunięte ulepszenia:
  • Modyfikacja 2 dodatkowej baterii (+20% do maksymalnego zasięgu ognia dodatkowej baterii; -20% do maksymalnego rozrzutu dodatkowej baterii)
  • Modyfikacja 1 pomieszczenia radiolokacji artyleryjskiej (+16% do maksymalnego zasięgu ognia głównej baterii)
  • Modyfikacja 2 wyrzutni torped (-10% do czasu naprawy wyrzutni torped; +20% do prędkości obrotu wyrzutni torped)
  • Modyfikacja 1 układu kontroli ognia (-7% do maksymalnego rozrzutu głównej baterii)
Nowe ulepszenia:
  • Modyfikacja 1 pomieszczenia radiolokacji artyleryjskiej (+16% do maksymalnego zasięgu ognia głównej baterii; -5% do maksymalnego rozrzutu dodatkowej baterii; +5% do maksymalnego zasięgu ognia dodatkowej baterii). To ulepszenie będzie dostępne tylko dla amerykańskich pancerników.
  • Modyfikacja 1 systemów celowniczych (+5% do maksymalnego zasięgu ognia dodatkowej baterii; -5% do maksymalnego rozrzutu dodatkowej baterii; +20% do prędkości obrotu wyrzutni torpedowych; -7% do maksymalnego rozrzutu głównej baterii)
Zmienione ulepszenia:
  • Modyfikacja 2 głównej baterii (+10% do czasu przeładowania głównej baterii; +15% do prędkości obrotu głównej baterii): karę do czasu przeładowania głównej baterii obniżono do +5%.

Trzecie miejsce na ulepszenie

Ulepszenia dostępne na tym miejscu są teraz bardziej przydatne, zwiększając wydajność dodatkowego uzbrojenia.

Zmienione ulepszenia:
  • Modyfikacja 3 głównej baterii (-12% do czasu przeładowania głównej baterii; -17% do prędkości obrotu głównej baterii): karę do prędkości obrotu głównej baterii obniżono do -13%.
  • Modyfikacja 2 pomieszczenia radiolokacji artyleryjskiej (-7% do maksymalnego rozrzutu głównej baterii): premię do maksymalnego rozrzutu głównej baterii zwiększono do -11%. To ulepszenie będzie dostępne tylko dla amerykańskich pancerników.
  • Modyfikacja 3 uzbrojenia plot. (+20% do średnich uszkodzeń na sekundę stanowisk plot.): premię do średnich uszkodzeń na sekundę stanowisk plot. zwiększono do +25%.
  • Modyfikacja 3 dodatkowej baterii (-20% do czasu przeładowania dodatkowej baterii): premię do czasu przeładowania dodatkowej baterii zwiększono do -25%, a także dodano nowe premie: +20% do maksymalnego zasięgu ognia dodatkowej baterii oraz -15% do maksymalnego rozrzutu dodatkowej baterii.

Piąte miejsce na ulepszenie

Zwiększyliśmy przydatność ulepszenia, które było rzadko stosowane przez graczy.

Zmienione ulepszenia:
  • Modyfikacja 2 napędu (-20% do czasu osiągnięcia pełnej mocy): premię do czasu osiągnięcia pełnej mocy zwiększono do -50%. Ponadto ulepszenie to automatycznie doładowuje silnik o 50%, gdy okręt przyśpiesza od 0 do 6 węzłów (zarówno w przód, jak i wstecz).

Rekompensata

Aby ułatwić przesiadkę na nowy system ulepszeń, zapewnimy Wam automatyczną rekompensatę za wszystkie zmiany, które w znacznym stopniu wpływają na rozgrywkę.

  • Za wszystkie Modyfikacje 1 głównej baterii otrzymacie taką samą liczbę Modyfikacji 1 magazynu dostępnych do zamontowania.
  • Wszystkie Modyfikacje 1 głównej baterii i Modyfikacje 1 wyrzutni torpedowych zostaną zastąpione Modyfikacją 1 uzbrojenia głównego.
  • Wszystkie Modyfikacje 1 uzbrojenia plot. i Modyfikacje 1 dodatkowej baterii zostaną zastąpione Modyfikacją 1 uzbrojenia dodatkowego.
  • Wszystkie Modyfikacje 1 układu kontroli ognia zostaną zastąpione Modyfikacją 1 systemu celowniczego.
  • Wszystkie Modyfikacje 2 dodatkowej baterii i Modyfikacje 2 wyrzutni torpedowych zostaną usunięte. Otrzymacie 500 000 kredytów za każde usunięte ulepszenie.

Ulepszenia pogody

Wyłącznie wizualne efekty pogodowe zostaną zastąpione cyklonami (10% szansy wystąpienia cyklonu podczas bitwy) w bitwach rozgrywanych okrętami VII–X poziomu na następujących mapach:

  • Atlantyk
  • Lodowe wyspy
  • Gorący punkt
  • Pułapka
  • Dwaj bracia
  • Ziemia Ognista
  • Trójząb
  • Rozbicie
  • Okinawa
  • Sąsiedzi
  • Estuarium

Sprzęt eksploatacyjny Sonda hydroakustyczna i Radar nadzoru będzie działał na maksymalnej odległości, nawet podczas cyklonu. Zmianę tę wprowadziliśmy w oparciu o analizę opinii nadesłanych przez graczy po dodaniu efektów pogodowych w wersji 0.5.5.

Przeprojektowaliśmy efekty pod kątem interakcji między powierzchnią wody a obiektami w grze. Teraz efekt zniekształcenia powierzchni wody będzie większy dla następujących zdarzeń: eksplozje bomb, zniszczenie okrętu, kilwater torpedy, kilwater okrętu w przypadku niektórych okrętów oraz wystrzał uzbrojenia głównego.


Nowe mapy

Dodano nową mapę, „Ścieżka wojownika”, dla bitew okrętów poziomów VII–X. Ścieżka wojownika to archipelag przy kanadyjskim wybrzeżu otoczony zimnym i zdradzieckim morzem. Aby dotrzeć do przeciwnika, każda z drużyn będzie musiała opłynąć szereg wysp.

Zmodyfikowano niektóre istniejące mapy:

  • Przeprojektowaliśmy mapę „Lodowe wyspy” w oparciu o ankiety i analizę opinii graczy. Doszliśmy do wniosku, że środkowa część mapy jest zbyt otwarta, co ogranicza możliwości taktyczne. Ponadto kluczowe obszary nie są już umieszczone po przekątnej, gdyż były od siebie zbyt oddalone.
  • Mapy „Lodowe wyspy” i „Północ” będą teraz dostępne dla bitew rankingowych i drużynowych.
  • Do wyspy na mapie „Atlantyk” dodano cieśninę. Wprowadziliśmy tę zmianę, aby pozwolić graczom zmierzającym na środek mapy schronić się przed skoncentrowanym ogniem przeciwnika.
  • Po analizie danych statystycznych i opinii graczy wycofaliśmy mapę „Bełt” z bitew z udziałem okrętów VII poziomu.

Tryb Bitwa standardowa został usunięty z bitew IX–X poziomu z następujących powodów:

  • W tym trybie mapy na większości map są znacznie od siebie oddalone. Z tego względu gracze nie mieli wystarczającego wpływu na wynik bitwy.
  • Brakowało pośrednich kluczowych lokalizacji, w których dochodzi do najbardziej ekscytujących potyczek.
  • Obrona bazy odgrywała znaczną rolę w bitwie. Z tego względu gracze stosowali z reguły bardziej pasywną taktykę, co negatywnie wpływało na dynamikę rozgrywki.

Kamera obserwatora

Udoskonaliliśmy kamerę obserwatora włączaną u graczy po zniszczeniu ich okrętu.

  • Zasięg widoczności nie wpływa już na wyświetlanie okrętów sojuszników i wykrytych przeciwników.
  • Teraz możecie śledzić pociski i torpedy wystrzelone przez sojusznicze okręty, a także ich eskadry.
  • Wprowadzono tryb swobodnej kamery.
  • Wolną kamerą można sterować za pomocą klawiszy [W], [S], [A] i [D] oraz kółka myszy (zmiana wysokości).
  • Klawisz [SHIFT] zmienia tryby kamery.
  • Poprzez naciśnięcie klawisza [SPACJA], możecie przenieść kamerę nad sojuszniczy okręt lub sojuszniczą eskadrę znajdujące się w centrum ekranu (w celowniku).

Usprawnienia interfejsu

Ulepszyliśmy ekran statystyk po bitwie, w tym zakładkę Raport szczegółowy:

  • Ilość uszkodzeń jest teraz wytłuszczona, zaś liczba oddanych strzałów wyświetlana zwykłą czcionką. Dla obu powyższych statystyk utworzyliśmy wyskakujące okno zawierające szczegółowe informacje.
  • Dodano wyskakujące okno ze szczegółowymi informacjami o samolotach zestrzelonych przez gracza oraz zestrzelonych samolotach gracza.
  • Dodano wyskakujące okno ze szczegółowymi informacjami o uszkodzeniach poniesionych od bomb, torped i pocisków artyleryjskich.
  • W zakładce Kredyty i PD dodano okno wyskakujące z informacjami o dowódcy. Okno będzie wyświetlane po umieszczeniu kursora nad imieniem i nazwiskiem dowódcy.
  • Poprawiliśmy układ ankiet w grze. Teraz dostępne odpowiedzi będą liczniejsze lub bardziej szczegółowe.

Usprawnienia interfejsu bitwy i HUD:

  • Jeśli okręt ma dwa typy uzbrojenia głównego (główna bateria i torpedy), panel statusu przeładowywania będzie zawierać wskaźniki przeładowywania dla obu z nich. Opcję tę można włączyć w odpowiednim miejscu w zakładce Sterowanie.
  • W alternatywnym trybie interfejsu bitewnego – który można włączyć za pomocą przycisku [Alt] lub odpowiedniego pola w zakładce Sterowanie, jeśli opcja ta nie została włączona na trwałe w ustawieniach – poziomy odpowiednich okrętów będą teraz wyświetlane zarówno dla samolotów sojuszników, jak i przeciwników.
  • Teraz gracze mogą przełączyć się w tryb lornetki, gdy uzbrojenie torpedowe ich okrętu jest zaznaczone.

Inne zmiany i poprawki

Ulepszona oprawa dźwiękowa

  • Ulepszono dźwięki towarzyszące „odległym zdarzeniom” podczas bitwy.
  • Ulepszono dźwięk towarzyszący nalotowi bombowemu na okręt.
  • Ulepszono dźwięk zniszczenia okrętu: teraz jego brzmienie zależy od sposobu zniszczenia okrętu.
  • Ulepszono dźwięki towarzyszące trafieniu okrętu gracza.
  • Ulepszono powiadomienie dźwiękowe towarzyszące aktywacji Radaru nadzoru.
  • Zoptymalizowano i ulepszono dźwięki na niskim poziomie jakości dźwięku.
  • Ulepszono dźwięk upadania łusek wyrzuconych z głównej baterii.
  • Usprawniono dźwięki interfejsu gry.

Ekonomia

W ramach systematycznego podejścia do opracowywania i odblokowywania okrętów i modułów usunęliśmy wszystkie moduły, które powtarzały się w różnych okrętach, oraz poprawiliśmy nazwy wielu modułów startowych. Teraz każdy okręt ma niepowtarzalne moduły. Zmiana ta nie wpłynie znacznie na rozgrywkę. Gracze zachowają wszystkie postępy poczynione przed wdrożeniem tej zmiany.

Okręty

W ramach doskonalenia gry zaczęliśmy stopniowo usprawniać wszystkie modele pancerza. Naszym celem jest doprowadzić wszystkie modele pancerza, utworzone na różnych etapach prac nad projektem, do tego samego poziomu szczegółowości. W wersji 0.5.7 modele pancerza niszczycieli są bardziej precyzyjne. W konsekwencji w niektórych przypadkach dystrybucja PW między poszczególnymi częściami okrętu uległa nieznacznej zmianie. Powyższe zmiany nie mają wpływu na interakcję pancerza z pociskami OB i bombami.

Do klienta gry wprowadzono nowe okręty:

  • Do gry wprowadzono nowe okręty USS Arizona i Ashigara przeznaczone do testowania przez supertesterów i pracowników Wargaming. Okręty te nie będą dostępne w sklepie, ale gracze mogą napotkać je w bitwie.

Następujące okręty uległy modyfikacji:

  • Zmieniono domyślny kąt ostrzału dział przeciwlotniczych małego kalibru.
  • Zmieniono sposób wyświetlania flaglinek, sygnałów i bander na różnych odległościach.
  • Murmańsk: zmieniono sposób wyświetlania gwiazd na bakburcie i sterburcie.
  • Colorado: zmieniono sposób wyświetlania jego tekstur na różnych odległościach.
  • Benson: wyrzutnie torpedowe nie nachodzą już na elementy okrętu.
  • Arkansas Beta: zmieniono wyświetlanie dźwigu i jego modelu.
  • Czapajew: poprawiono wady w teksturach i detalach oraz dopracowano kształt komina na rufie.
  • Dymitr Doński: dodano anteny „Machta-11-14” i „Coral” oraz poprawiono teksturę dna kadłuba.
  • Baltimore: zmieniono pozycje wciągarek bębnowych, aby nie nachodziły na wieżę głównej baterii.
  • Chabarowsk: ulepszono geometrię i tekstury, zastąpiono projekt 1390 projektem 378, który jest bardziej zgodny z danymi historycznymi.
  • Błyskawica: poprawiono błędy tekstur i geometrii – zwiększono jakość godła.
  • Campbeltown: zmieniono geometrię radaru nadzoru „Type 286” – zmieniono położenie radaru.
  • Moskwa: teraz odpowiednie radary obracają się wraz z działami okrętu.
  • New Orleans: elementy wentylacji nie nachodzą już na wieżę głównej baterii na rufie.
  • Myogi: lufy głównego działa nie nachodzą już na wyrzutnię katapultową.
  • Mołotow: poprawiono błąd powodujący niepoprawne działanie umiejętności Ręczne sterowanie ogniem uzbrojenia przeciwlotniczego.
  • Udałoj: poprawiono drobne błędy w kamerach dla tego okrętu.
  • Kirow: poprawiono modele i obrót radarów.
  • Budionny: poprawiono błąd powodujący, że niektóre elementy modelu pozostają widoczne nad powierzchnią wody po zniszczeniu okrętu.

Ulepszenia techniczne

  • Zmniejszono czas ładowania modeli okrętów podczas bitwy. Teraz modele okrętów ładują się szybciej na niektórych komputerach. Rzadziej też powinny występować przypadki, gdy okręt staje się widoczny dla gracza z opóźnieniem, choć już powinien być widoczny zgodnie z mechaniką wykrywania/widoczności.
  • Przeorganizowano zawartość gry w plikach archiwum .pkg celem lepszego wykorzystania zasobów. Tekstury roślinności i nieba przeniesiono do plików archiwum map. Elementy interfejsu użytkownika, cząsteczki, efekty i wzory kamuflażu przeniesiono do indywidualnych plików archiwum.
  • Wprowadzono powiadomienia o planowanym ponownym uruchomieniu serwera. Będą one wyświetlane w porcie lub czacie bitewnym, gdy gracz uczestniczy w bitwie.

Logika i interfejs gry

  • Poprawiono błąd w logice gry związany z działaniem umiejętności Ekspert przeżywalności. W niektórych przypadkach błąd ten powodował nałożenie zamiast odjęcia kosztów naprawy okrętu. Czasami umożliwiał on także zdobycie osiągnięcia Drednot okrętem, który nie jest zdolny do regeneracji PW przy pomocy sprzętu eksploatacyjnego Grupa naprawcza. Zmieniliśmy także opis tej umiejętności.
  • Naprawiono błąd powodujący, że kamera przenikała przez nadbudówkę okrętu podczas śledzenia wystrzelonego pocisku.
  • Poprawiono wyświetlanie efektów towarzyszących zalaniu, gdy gracz przełączy kamerę po zniszczeniu okrętu.
  • Poprawiono przejścia między poziomami przybliżenia w trybie lornetki.
  • Zmieniono wskazówkę wyświetlaną, gdy gracz usiłuje zdjąć trwały kamuflaż.
  • Naprawiono błąd powodujący, że efekt ognia pozostawał na ekranie po całkowitym zniszczeniu okrętu gracza.
  • Naprawiono błąd powodujący, że kamera przenikała do wnętrza niektórych wysp.
  • Naprawiono błąd powodujący utracenie niedomyślnych przypisań klawiszy po ponownym uruchomieniu klienta gry.
  • Naprawiono błąd związany z nieprawidłowym położeniem kamery po powrocie z mapy taktycznej do interfejsu bitwy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyznaczenie priorytetowego celu dla uzbrojenia dodatkowego, gdy cel znajdował się poza maksymalnym zasięgiem ognia uzbrojenia głównego.
  • Naprawiono błąd powodujący ignorowanie komendy zamknięcia klienta gry na ekranie Podstawowe szkolenie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że animacja aktywnej umiejętności Defensywny ogień przeciwlotniczy była wyświetlana nawet, gdy w zasięgu uzbrojenia plot. okrętu nie znajdowały się samoloty przeciwników.
  • Naprawiono błąd powodujący, że pole opcji włączającej/wyłączającej wyświetlanie „okręgu” zasięgu ognia głównej baterii było dostępne w ustawieniach minimapy podczas gry lotniskowcami.
  • Naprawiono błąd powodujący, że czasami liczba samolotów zniszczonych przez gracza wyświetlana na ekranie wyników po bitwie była nieprawidłowa.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odzyskanie eskadry lotniczej przez gracza.
  • Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem ukończonych misji i wyzwań na ekranie wyników po bitwie.
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie liczby PD zdobytych przez gracza w ostatniej bitwie, gdy gracz uszkodził sojuszników.
  • Naprawiono niepoprawne zachowanie wskazówek dotyczących celownika w widoku lornetki.

Inne

  • Naprawiono błąd powodujący, że klient gry wyłączał się nieoczekiwanie podczas misji wprowadzającej.
  • Naprawiono działanie opcji synchronizacji pionowej.
  • Naprawiono utratę pamięci w kliencie gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że klient gry wyłączał się nieoczekiwanie po uruchomieniu na komputerze przy dużym obciążeniu.
  • Usunięto pliki, które nie są używane w bieżącej wersji.
  • Naprawiono błąd powodujący, że klient gry zawieszał się w niektórych okolicznościach podczas ładowania bitwy.

Wyświetleń: 223 | Dodał: Predator_44_ | Tagi: WoWS, Aktualizacja 0.5.7, World of Warships, News | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]