World of Warships: Aktualizacja 0.5.12 - 28 Września 2016 - AWOLF
Нажмите чтобы заказать!

AWOLF TV


Partner


WSPÓŁPRACUJEMY




Reklama


Reklama


Reklama


Kalendarz


Statystyki


Główna » 2016 » Wrzesień » 28 » World of Warships: Aktualizacja 0.5.12
11:39 AM
World of Warships: Aktualizacja 0.5.12

Napisy w obsługiwanych językach są dostępne po kliknięciu ikony w prawym dolnym rogu.

Lista zmian wersji 0.5.12

Aktualizacja jest zaplanowana na czwartek, 29 września i będzie wprowadzana od 5:30 do 7:30. W tym czasie serwer gry będzie niedostępny.

Szybka nawigacja: Usprawniona ekonomia I Równoważenie rozgrywki i zmiany okrętów I Nowe okręty premium w drzewach technologicznych I Mapy I Dźwięk I Interfejs I Pomniejsze zmiany i ulepszenia

Usprawniona ekonomia

Gra zespołowa

Aby naliczanie PD i kredytów było nieco bardziej sprawiedliwe, następujące czynności brane są teraz pod uwagę:
  • Wykryte okręty i eskadry wroga.
  • Uszkodzenia zadane wykrytym przez Was okrętom wroga.
  • Otrzymane lub zadane uszkodzenia potencjalne.

Na nowo opracowaliśmy też ogólne zasady przyznawania kredytów i PD, aby uwzględnić powyższe zmiany. W rezultacie, jeśli gracz zrobi coś użytecznego (zada uszkodzenia, będzie walczyć o kontrolę stref kluczowych, wspierać sojuszników itd.), jego nagroda nie zmieni się w porównaniu z wersją 0.5.11. Jednakże gracz otrzyma mniejsze nagrody, jeśli jego zachowanie w bitwie będzie jednostronne, na przykład: podczas gry pancernikiem trzyma się z dala od walki i stara się jedynie zadawać uszkodzenia, a nie przeprowadza natarcia, albo w grze niszczycielem skupia się jedynie na przejmowaniu pozycji kluczowych i nie zajmuje się zwiadem.

Zmiany te zostały zaprojektowane na podstawie analizy danych zebranych w wersjach 0.5.9 i 0.5.10 i powinny mieć pozytywny wpływ na ekonomię rozgrywki i sprawić, że nagrody będą sprawiedliwiej przyznawane, w szczególności graczom, którzy wspierają swoje drużyny.

Lotniskowce

Model ekonomiczny lotniskowców został znacznie zmieniony:
  • Naprawiliśmy błąd, przez który czasami niektóre utracone samoloty nie były brane pod wagę przy obliczaniu kosztów utraconych samolotów.
  • Koszt naprawy lotniskowców wszystkich poziomów został obniżony (im wyższy poziom, tym większa obniżka).
  • System nagród został zmieniony w taki sposób, aby niszczenie samolotów wroga było bardziej opłacalne. Nagrody za zadawanie uszkodzeń wrogim okrętom i przewagę powietrzną będą lepiej zrównoważone pod względem ekonomicznym.

Pasywne zachowanie w bitwie

W poprzednich wersjach gry gracze, którzy wyszli z bitwy przed tym, jak ich okręt został zniszczony, otrzymywali karę w postaci braku nagrody po zakończeniu bitwy. Od teraz, aby zapobiec pasywności w bitwie, ta sama kara czekać będzie graczy, którzy są nieaktywni po dołączeniu do bitwy.

Jest to ustalane według następujących zasad:

  • Gracz nie zadał żadnych uszkodzeń ani nie wysłał żadnych eskadr (w przypadku lotniskowców).
  • Okręt nie poruszył się przez całą bitwę i gracz nie zadał żadnych uszkodzeń (w przypadku pozostałych okrętów).

Równoważenie rozgrywki i zmiany okrętów

  • Zwiększono zasięg ognia radzieckiego niszczyciela Chabarowsk o 1800 metrów (z 13 040 do 11 240 metrów).
  • Czas przeładowania dział 130 mm/55 B-2-U zamontowanych na radzieckich niszczycielach Chabarowsk i Udałoj został zwiększony o 0,38 sekundy (z 4,62 do 5 sekund).

Skuteczność bitewna tych okrętów i ich średnie uszkodzenia były zbyt duże w porównaniu z innymi okrętami tego samego poziomu. Wprowadzone zmiany powinny nieco je zrównoważyć.

  • Krążowniki i niszczyciele standardowe poziomów VIII–X mogą teraz użyć Modyfikację 3 układu sterowania w 6. miejscu (-40% czasu przestawienia steru oraz -80% czasu naprawy układu sterowania).

Zmiana ta ma na celu zwiększenie przeżywalności krążowników i niszczycieli wysokich poziomów oraz zachęcenie graczy do bardziej agresywnego stylu gry. Efekt tego ulepszenia będzie kumulował się z Modyfikacją 2 układu sterowania (-20% do czasu przestawienia steru).

  • Grubość pokładu pancernego okrętu Montana została dopasowana. Pokład pancerny będzie miał teraz 33 mm grubości (poprzednio 28 mm).

Ta zmiana nieco zwiększy przeżywalność okrętu i okręt będzie bliższy oryginałowi.

  • Zwiększono zasięg ognia okrętu Orlan o 800 metrów (z 7990 do 8790 metrów).

Ta zmiana dostosuje skuteczność okrętu względem jego odpowiedników.

  • Grubość pochylonego pokładu pancernego znajdującego się blisko magazynów, będących blisko dziobu kadłubów (B) i (C) okrętu Nagato została poprawiona, aby odzwierciedlać wartości historyczne (z 76 mm do 289 mm).
  • Dwa stanowiska przeciwlotnicze 20mm Flakvierling 30 zostały dodane do Gneisenau (A). W wyniku tego średnie uszkodzenia przeciwlotnicze na dystansie 2 km wzrosły o 12 punktów (z 89 do 101).
  • Grubość górnej części poprzecznego pancerza cytadeli okrętu Arizona została poprawiona, aby odzwierciedlać wartości historyczne (z 203 mm do 330 mm).

Poprawione zostały wartości graniczne zmniejszonego rozrzutu pocisków głównych dział niektórych niemieckich pancerników, czyli odległość, do której rozrzut głównych baterii jest mniejszy. W rezultacie rozrzut pocisków głównych dział na bliskim dystansie może zostać zmniejszony przez ustawienie niższej wartości odległości zmniejszonego rozrzutu. Im wyższa wartość, tym lepiej. Poszczególne wartości dystansu zmniejszonego rozrzutu pocisków zależą od poziomu okrętu, a w przypadku niemieckich pancerników dopasowaliśmy je, aby były podobne do pancerników innych państw.

  • Nassau: z 4 km do 3 km.
  • Kaiser: z 4 km do 3.5 km.
  • Friedrich der Große: z 4 km do 5 km.
  • Großer Kurfürst: z 4 km do 5 km.

Poniższe okręty dodano do gry w celach testowych:
  • Japońskie niszczyciele.
  • Brytyjski okręt premium VI poziomu – Perth.

Na początku koncepcja „torpedowych ninja” w przypadku japońskich niszczycieli zdawała się dobra. Stała się jednakże kontrowersyjna, gdy gra zaczęła się rozwijać. Gracze byli z niej niezadowoleni – zarówno ci, którzy ich używali, jak i ci, którzy grali przeciwko nim. Z tego powodu planujemy dodać nową gałąź japońskich niszczycieli i przenieść cześć z tych już istniejących na inne poziomy.

Wstępnie japońskie niszczyciele będą rozmieszczone w drzewie w następujący sposób:

Okręt

Poziom

Pierwotny okręt

Pierwotny poziom

Amatsukaze IV Isokaze IV
Okikaze V Minekaze V
Yayoi V Mutsuki VI
Wakaba VI Hatsuharu VII
Ayanami VI Fubuki VIII
Akatsuki VII  
Shiratsuyu VII  
Nowaki VIII Kagero IX
Akizuki VIII  
Yugumo IX  

 

Tych okrętów testowych nie będzie można zakupić ani opracować, jednak gracze mogą napotkać je w bitwie.


Nowe okręty premium w drzewach technologicznych

Dwa nowe okręty premium, Scharnhorst oraz Dunkerque, zostały dodane do drzew technologicznych i są dostępne do kupienia za dublony.

Mapy

Do gry została dodana nowa mapa Okruchy. Jest ona zarezerwowana dla okrętów poziomów VII–IX. Walczcie o zwycięstwo między Islandią i Skandynawią. Jej surową scenerię urozmaicą osady rybackie i bazy wojskowe, mające na celu wspieranie konwojów podbiegunowych.

Mapa jest interesująca z punktu widzenia rozgrywki.

  • Wąskie przesmyki i wyspy, które je tworzą, zapewniają możliwość ryzykownej gry oraz pozwalają na szybkie ucieczki.
  • Rozłożenie lądu na mapie sprawia, że walka o kluczowe strefy odbywa się, do pewnego stopnia, w izolacji od starć w sąsiednich strefach mapy.
  • Warto też dodać, że strefy kluczowe A i C znajdują się w różnych odległościach dla każdej drużyny – strefa A znajduje się bliżej drużyny „dolnej”, a strefa C jest bliżej drużyny „górnej”. Drużyna znajdująca się na dole ma jednakże ze swojej strony mapy dobry widok i czysty strzał na strefę C. To samo dotyczy drużyny u góry względem strefy A.

Dźwięk

  • Dodaliśmy lektorów języków: francuski, polski, brytyjski angielski i brazylijski portugalski.

Jeśli lektor nacji jest włączony, szybkie komendy od sojuszników będą w języku odpowiadającym krajowi okrętu, którym grają.

  • Dodaliśmy nową ścieżkę dźwiękową w bitwie i porcie.
  • Zwiększyliśmy balans dźwięków oraz usprawniliśmy system priorytetu dźwięków.
  • Zoptymalizowaliśmy użycie pamięci przez system dźwięku.

Interfejs

  • Dodaliśmy opcję dostosowania przezroczystości minimapy.
  • Dodaliśmy pięć nowych celowników, które zostały stworzone przez graczy w ramach konkursu.

Aby zmienić celownik, wejdźcie w Ustawienia i kliknijcie „Wybierz celownik” w zakładce „Sterowanie”.

Technologia wyświetlania krawędzi mapy została polepszona, aby polepszyć jej wygląd:
  • Dodaliśmy anti-aliasing.
  • Granica jest lepiej widoczna z bliska.
  • Granica jest mniej widoczna z daleka, aby nie rozpraszała graczy.

Drobne zmiany i usprawnienia

Naprawiliśmy problem, który sprawiał, że suma potencjalnych zniszczeń wyświetlana w ekranie wyników bitwy była nieprawidłowa.

Naprawiliśmy błąd, który powodował, że nazwa okrętu była wyświetlana w dwóch liniach.

Naprawiliśmy kilka problemów z serwerem.

Naprawiliśmy błąd, który powodował, że przy zaznaczeniu opcji automatycznego zakupu sygnałów włączany był również zakup kamuflaży.

Poprawiliśmy wyświetlanie krawędzi baz i krawędzi zasłony dymnej na mapie Sąsiedzi.

Poprawiliśmy zbyt jasne oświetlenie na mapie Okruchy i Archipelag.

Poprawiliśmy jasność blasku powierzchni wody na mapie Trójząb.

Na mapie Linia tektoniczna dekoracyjne samoloty będą teraz latały w grupach, aby gracze nie mylili ich z myśliwcami katapultowanymi.
 

Scharnhorst:

    • Zmieniliśmy położenie stanowisk dział przeciwlotniczych (niektóre znajdują się teraz na górze wież baterii dodatkowej). Ich skuteczność bojowa się nie zmieniła.

    • Poprawiliśmy umiejscowienie dalmierza. Naprawiliśmy wyświetlanie niektórych małych elementów dekoracyjnych.

    • Dalmierz rusza się teraz razem z głównymi działami.

Warspite:

    • Zmieniliśmy ułożenie poziomej płyty dzielącej wnętrze głównego działa od odpowiedniej barbety. Skuteczność bojowa nie zmieniła się, ale model okrętu będzie wierniejszy oryginałowi.

Gneisenau:

    • Naprawiliśmy wyświetlanie świateł nawigacyjnych przy niskich ustawieniach graficznych.

    • Kadłub (A): dodaliśmy dwa stanowiska dział przeciwlotniczych 20-mm Flakvierling 30. W wyniku tego średnie uszkodzenia przeciwlotnicze na dystansie 2 km wzrosły o 12 punktów (z 89 do 101).

Friedrich der Große:

    • Naprawiliśmy wyświetlanie łańcucha kotwicy, gdy poziom detali jest zmieniony.

Großer Kurfürst:

    • Naprawiliśmy wyświetlanie łańcucha kotwicy, gdy poziom detali jest zmieniony.

    • Naprawiliśmy wyświetlanie cieni rzucanych przez wieże.

    • Naprawiliśmy niewielkie graficzne błędy modelu.

Arizona:

    • Wieża dowodzenia będzie teraz ujęta w wizualnym modelu pancerza okrętu.

Bismarck:

    • Naprawiliśmy wyświetlanie świateł nawigacyjnych przy niskich ustawieniach graficznych.

Kaiser:

    • Naprawiliśmy wyświetlanie świateł nawigacyjnych przy niskich ustawieniach graficznych.

Flint:

    • Naprawiliśmy niewielkie artefakty na teksturach.

    • Naprawiliśmy niewielkie artefakty na teksturach przy niskich ustawieniach graficznych.

    • Naprawiliśmy wyświetlanie radaru przy niskich i średnich ustawieniach graficznych.

Hashidate:

    • Ulepszono modele kolizji jego komina.

Dunkerque:

    • Poprawiliśmy umiejscowienie niektórych dział przeciwlotniczych.

    • Naprawiliśmy wyświetlanie niektórych małych przedmiotów dekoracyjnych przy niskich i średnich ustawieniach graficznych.

König:

    • Naprawiliśmy wyświetlanie niektórych małych przedmiotów dekoracyjnych (światła, wieża w górnej części dalmierza i słup radaru).

Kamikaze / Fujin:

    • Kamuflaż będzie teraz poprawnie nakładany na główne wieże.

Dmitrij Donskoj:

    • Antena pokładowa na kadłubie (A) nie będzie przenikała innych elementów okrętu przy obrocie.

Krasny Krym:

    • Naprawiliśmy wyświetlanie świateł nawigacyjnych przy niskich i średnich ustawieniach graficznych.

Bayern:

    • Ustawiliśmy ponownie poziom detali przy niskich ustawieniach graficznych.

Nassau:

    • Naprawiliśmy wyświetlanie niektórych małych przedmiotów dekoracyjnych przy niskich ustawieniach graficznych.

Bogue:

    • Naprawiliśmy błąd, który powodował nakładanie się na siebie modeli samolotów, gdy opanowano umiejętność Przewaga powietrzna dowódcy.

ZSRR

    • Naprawiliśmy położenie koła sterowego okrętów z otwartą pokładówką.

 

Źródło: worldofwarships.eu 

Wyświetleń: 220 | Dodał: Predator_44_ | Tagi: World of Warships, Aktualizacja 0.5.12 | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
[ Rejestracja | Wejdź ]